Oxigen Ozonoterapie

Pentru a vorbi despre ozono-terapie merită să amintim întâi efectele lipsei de oxigen asupra organismului. Primele simptome sunt oboseala, senzaţia de slăbiciune, tulburările circulatorii, digestive, durerile musculare, senzaţia de instabilitate, vertij, comportamentul iraţional, depresia, complicaţiile respiratorii, dar în special o diminuare a eficienţei sistemului imunitar, cu răspuns slab sau inexistent la atacurile virale şi bacteriene.

Aici intervine ozono-terapia, o terapie medicală, care aduce oxigen în organism, alături de ozon (un radical al oxigenului), ce are ca efect creşterea capacităţii organismului de utilizare a oxigenului.

Efectele biologice ale combinaţiei de oxigen şi ozon asupra organismului:

• dezinfectant şi trofic
  • antialgic
  • antibacterian şi antiviral
  • îmbunătăţirea transportului oxigenului în organism, chiar şi în zonele distale (unde microcirculaţia poate fi îngreunată sau blocată prin acumularea de toxine) prin scăderea vâscozităţii sângelui, redeschiderea capilarelor (în limita funcţionalităţii), creşterea transferului de oxigen de la nivelul globulelor roşii la organe, muşchi etc.
  • activarea enzimelor ce blochează producţia în exces a radicalilor liberi (efect antiaging)

Această terapie trimite în organism o moleculă naturală, lipsită de proteine, care, în consecinţă, nu poate da fenomene de hipersensibilitate, reacţii alergice. Este un antibiotic natural, ce nu  oferă bacteriilor posibilitatea de a dezvolta rezistenţă.

Oxigen-ozonoterapie

” Am 35 ani. In anii care au trecut, viata si greutatile prin care aproape toti trecem nu si-au lasat o amprenta puternica pe chipul meu deoarece sunt o fire luptatoare si optimista si in plus, sportul practicat regulat m-a ajutat. Insa ultimii doi ani au fost incredibil de incarcati, iar doi din membrii cei mai dragi din familia mea au fost e... „